نمایش نتایج جستجو برای
نام مجله: تربیتی
موضوع : علوم تربیتی
موارد یافت شده: 25
1 - ارائه الگویی برای بهبود کاربست دانش در رشته های مهندسی: مورد دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)2 - ادراکات کلاسی و یادگیری خودتنظیمی: مقایسه دانشجویان جدید و سال آخر دانشگاه (چکیده)
3 - روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
4 - سرنوشت شغلی فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
5 - تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و بررسی دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید (چکیده)
6 - استعاره : مفهوم، نظریهها و کارکردهای آن در تعلیم و تربیت (چکیده)
7 - ذهنیت فلسفی و سبک رهبری مدیران در نظام آموزش عالی (مورد بررسی: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
8 - بررسی الگوی سازمان دهی برنامه درسی جاری سطح یک حوزه علمیه و ارایه ویژگی های مطلوب آن با توجه به رویکرد تلفیقی مضمون محور (چکیده)
9 - تاملی بر آموزش پذیری مدیریت:انتقادها و دیدگاه ها (چکیده)
10 - مقایسه ایدئولوژیهای برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگر (چکیده)
11 - بررسی رابطه ادراکات محیطی مدرسه ای و اهداف پیشرفت (چکیده)
12 - بررسی رابطه اهداف پیشرفت، خودکارآمدی و راهبردهای فراشناختی (چکیده)
13 - هنجاریابی استاندارد قابلیتهای سواد اطلاعاتی (اییآرال) برای جامعه دانشگاهی ایران (چکیده)
14 - بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی و خصیصهای کارکنان سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی بر میزان مشارکت آنها در نظام پیشنهادها (چکیده)
15 - مطالعه تأثیر به کارگیری یک الگوی تدریس ترکیب شده (چکیده)
16 - مقایسه نظری و تجربی(عملی) رویکردهای کل نگر و جزءنگر نیازسنجی آموزشی (چکیده)
17 - جایگاه الگوی سایبرنتیک در اداره دانشگاه ها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
18 - نقد مقاله بررسی ارتباط عمودی کتابهای حرفه و فن (چکیده)
19 - اخلاق و تربیت اخلاقی از منظر رویکرد دل مشغولی: جایگزینی برای رویکرد کولبرگی (چکیده)
20 - بررسی اثربخشی روش درمان کنترل هراس در درمان بیماران مبتلا به اختلال هراس با یا بدون گذر هراسی (چکیده)
21 - نگرش رؤسای دانشگاهها به برنامهریزی دانشگاهی در ایران (چکیده)
22 - نسبت میان فرایند تبدیل دانش و فرهنگ سازمانی در دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
23 - بررسی تحولات نگرشی و هویتی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
24 - تاثیر موافق و مخالف بودن جنسیت در ارزشیابی دانشجویان از اعضای هیات علمی (چکیده)
25 - سبب شناسی عضویت در تشکلهای دانش آموزی (چکیده)